Μαραθώνιος Ναυπλίου

Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Νέες μειωμένες τιμές σε κάρτες και εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας.

"Τα οφέλη θα είναι ορατά στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης.
Από τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου, θα τεθούν σε ισχύ οι αλλαγές του ΟΑΣΑ και του Υπουργείου Μεταφορών σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων και των καρτών στα αθηναϊκά μέσα μαζικής μεταφοράς.
Στόχος αυτών των τιμολογιακών αλλαγών είναι η προσέλκυση περισσότερων επιβατών, καθώς οι αλλαγές ευνοούν, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ τόσο τους τακτικούς όσο και τους περιστασιακούς επιβάτες.
Όπως επισημαίνεται σε Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών:
"Τη νέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας που περιλαμβάνει και σημαντική μείωση του εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών από 1η Σεπτεμβρίου 2014, παρουσίασαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014, σε συνέντευξη τύπου ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, καθιερώνεται μία κάρτα απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα με μηνιαίο κόστος 30 ευρώ. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες: τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (τρέχουσα τιμή 45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (τρέχουσα τιμή 20 ευρώ). Επομένως, με ένα ευρώ την μέρα οι πολίτες της Αθήνας θα μπορούν να μετακινούνται σε ολόκληρη την πόλη.

Επίσης, καθιερώνεται ένας τύπος εισιτηρίου για όλα τα μέσα με 1,20 ευρώ και χρονική διάρκεια 70 λεπτά. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το εισιτήριο για όλα τα μέσα με 1,40 ευρώ και διάρκεια 90 λεπτά και το εισιτήριο μονής διαδρομής για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ με 1,20 ευρώ.

Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μεταξύ άλλων, τόνισε:
«Πήραμε μια βασική απόφαση στρατηγικής: Μια πόλη, ένα δίκτυο, ένας φορέας. Όχι 66 Δήμοι, αλλά μια πόλη. Όχι 4 μέσα, αλλά ένα δίκτυο. Όχι 3 εταιρείες αλλά ένας όμιλος. Για να εφαρμοστεί η πολιτική μας υπάρχουν τέσσερις βασικές αρχές: Συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αποφάσεις, δουλειά.

Ο ΟΑΣΑ, η ΣΤΑΣΥ, η ΟΣΥ, οι Διοικήσεις και οι εργαζόμενοι, έχουν πλέον μια αποστολή: Να εξορθολογήσουν, να επεκτείνουν, να λειτουργήσουν σύγχρονα οικονομικά και αποτελεσματικά το δίκτυο κίνησης επιβατών στην πόλη. Να αντιλαμβάνονται ως περιοχή ανεύρεσης λύσεων την τομή των συμφερόντων του Δημοσίου, των επιβατών κι εργαζομένων. Οτιδήποτε έξω από αυτά τα όρια δεν μπορεί να θεωρείται λύση, δεν θεωρείται λύση, δεν εξετάζεται.»

Σχετικά με τη νέα τιμολογιακή πολιτική από τον Σεπτέμβριο, ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι απλουστεύεται, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο. Με 1 ευρώ την ημέρα πας παντού, μετακινείσαι παντού στην πόλη όσες φορές θέλεις με όλα τα μέσα.

Αναλυτικότερα το νέο στρατηγικό σχέδιο του Ομίλου ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβάνει:

Ο Όμιλος εκσυγχρονίζεται σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, εναρμονίζεται με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές και προωθεί την αστική κινητικότητα. Χτίζει μία νέα στρατηγική που στοχεύει στην ενοποίηση του δικτύου του, τον εξορθολογισμό των διαδικασιών του και τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου συστήματος αστικών συγκοινωνιών. Το δίκτυο των λεωφορείων επανασχεδιάζεται προκειμένου να λειτουργήσει συμπληρωματικά στον κύριο κορμό του συστήματος, που είναι το δίκτυο του μετρό. Στο πλαίσιο αυτό διαμορφώνεται και η νέα τιμολογιακή πολιτική, η οποία συνδέεται άμεσα με την ευρύτερη αναδιοργάνωση, ώστε να προωθηθεί ο συνδυασμός των μέσων σε ένα ενιαίο βιώσιμο δίκτυο.

Το διετές μεταρρυθμιστικό σχέδιο, που ξεκινάει από αυτή τη στιγμή, βελτιώνει τις αστικές μετακινήσεις στην Αθήνα. Διασφαλίζει τη βιωσιμότητα του συστήματος. Ωφελεί όλους τους πολίτες και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης, ανέφερε:

«Ο Όμιλος ΟΑΣΑ αλλάζει την εταιρική του ταυτότητα και γίνεται Συγκοινωνίες Αθηνών με σύνθημα «Ένα δίκτυο. Μία πόλη». Τα οφέλη θα είναι ορατά στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων όχι μόνο ως επιβάτες, αλλά και ως πολίτες μιας πόλης με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, λιγότερη κίνηση και πιο καθαρό περιβάλλον.»

Επιπλέον, ο στρατηγικός σχεδιασμός του Ομίλου ΟΑΣΑ περιλαμβάνει μία σειρά από καινοτόμες μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών και οι οποίες είναι σε εξέλιξη ή έχουν ήδη εφαρμοστεί.

Ενδεικτικά:

(i) Η εφαρμογή Google trip planner διαθέσιμη στο διαδίκτυο (web, κινητά, ταμπλέτες) προσφέροντας στο επιβατικό κοινό πληροφορίες για τις καλύτερες διαθέσιμες διαδρομές μέσα από το δημόσιο δίκτυο μεταφορών,
(ii) Το τουριστικό εισιτήριο που παρέχει απεριόριστες διαδρομές για τρεις μέρες, συμπεριλαμβανομένης και μίας διαδρομής με επιστροφή από/προς το αεροδρόμιο, και κοστίζει 20 ευρώ, ενώ θα παρέχονται και φυλλάδια/χάρτες στα αγγλικά,

(iii) Η νέα εξπρές λεωφορειακή γραμμή (X80) που συνδέει την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά με το κέντρο της πόλης και το μουσείο της Ακρόπολης ξεκίνησε τον περασμένο μήνα,

(iv) Η τηλεφωνική γραμμή 11185 που έχει μετατραπεί στον μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις διαδρομές, καταγράφει καταγγελίες και δέχεται παρατηρήσεις,

(v) Οι νέοι τρόποι αγοράς εισιτηρίων με την εισαγωγή του συστήματος θερμικής (e-voucher)  μέσα στους επόμενους μήνες σε περίπου 5.000 σημεία πώλησης, καθώς και την αγορά εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile ticketing),

(vi) Η σταδιακή επέκταση των πρότυπων γραμμών, πρωτοβουλία που βραβεύτηκε πρόσφατα στο Συνέδριο Transport & Logistics Awards 2014,

(vii) Εντός του Ιουνίου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στον Όμιλο ΟΑΣΑ και τον ανάδοχο για το έργο ΣΔΙΤ της τηλεματικής,

(viii) Για το έργο ΣΔΙΤ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφασή του έδωσε το τελικό πράσινο φως για την υπογραφή σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΑ και του προσωρινού αναδόχου.
Επιπλέον, πολλές πρωτοβουλίες θα δρομολογηθούν ή θα ενισχυθούν προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εισιτηριοδιαφυγή, όπως για παράδειγμα η πολιτική «επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα», τα τουρνικέ σε λεωφορεία, και εκτεταμένοι έλεγχοι από το ενισχυμένο ενιαίο Σώμα ελεγκτών. Οι πρωτοβουλίες αυτές θωρακίζουν τη νέα τιμολογιακή πολιτική και ενισχύουν τη βιωσιμότητα του συστήματος δημόσιων συγκοινωνιών."
Πληροφορίες από: ΥΜΕ και ΟΑΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου